Un mic dejun sănătos furnizează substanțele nutritive și lichidele esențiale, în cel mai critic moment al zilei. Dacă vei mânca în mod regulat un mic dejun echilibrat, vei avea un control mai bun asupra apetitului și vei putea să îți menții mai ușor greutatea.

    Micul Dejun echilibrat crește capacitatea de concentrare, ceea ce îți va îmbunătăți nivelul performanțelor zilnice.

De ce anume are nevoie organismul tău la micul dejun?

    Organismul uman este compus din sute de trilioane de celule. Pentru funcţionarea optimă organismul are nevoie de peste 100 de nutrienți diverși, zilnic. În categoria acestora intră proteine, carbohidrați, grăsimi și diferite vitamine, minerale, etc.

    De asemenea, ai nevoie de o hidratare optimă, cu apă*, aproximativ 2 l în fiecare zi.

* Pentru stabilirea regimului de hidratare este necesar consultul specialistului.

    Care sunt cele mai comune alegeri la micul dejun?

    Micul dejun este cea mai importantã masã a zilei, însã uneori pur și simplu nu avem suficient timp dimineața pentru a ne pregãti o masã echilibratã din punct de vedere nutrițional.

    Nu iei micul dejun? Absența micului dejun determină scăderea nivelului de zahăr în sânge sub nivelul normal, generând nevoia de a mânca ceva la repezeală, de obicei ceva pe bază de carbohidrați. Acest ciclu se repetă în timpul zilei, creându-se un cerc vicios ce poate duce în timp la apariția problemelor de sănătate și la acumularea dekilograme nedorite.

    Micul dejun pe bază de carbohidrați. Dimineața, carbohidraţii simpli (cereale cu lapte, pâine albă, cafea cu zahăr, covrigi etc.) provoacă creşterea imediată a nivelului de zahăr în sânge şi eliberarea sporită de insulină.

    Insulina elimină zahărul din sânge, transformând excesul acestuia în grăsime, ceea ce duce la scăderea nivelului de zahăr din sânge sub nivelul normal, apariţia „nevoii de dulce sau de a ronțăi ceva”. Astfel se repetă ciclul descris în cazul absenței micului dejun.

    Ce efecte pot avea asupra ta aceste alegeri?

    Săritul peste micul dejun sau alegerea unui mic dejun simplu bazat pe carbohidrați poate avea mai multe efecte asupra ta și a zilei pe care o vei avea:

  • Vei pofti la gustări pline de zaharuri;
  • Vei avea dificultăți de concentrare;
  • Vei fi obosit, iar memoria îți va fi slabă;
  • Vei fi iritabil și vei avea schimbări bruște de dispoziție;

large_protein-berry-mojito-smoothie-hero

 

Ce îți oferă un Mic Dejun echilibrat?

    Menținerea unui nivel de energie stabil în timpul zilei. Cu preparare rapidă, delicios și plin de nutrienți esențiali, Micul Dejun Echilibrat Herbalife constituie o alternativă nutritivă și convenabilă, atunci când ești pe fugă.

    Un Mic Dejun echilibrat pe bază de proteine permite evitarea acceselor necontrolate de foame şi dorinţa permanentă de a mânca.

tea-005

În acest fel, vă va fi uşor să :

  • Vă controlaţi greutatea
  • Nu vă confruntați cu slăbiciune şi oboseală în timpul zilei
  • Simţiți bine şi plini de vitalitate.